Asiakkaamme kertovat

Tätä on luvassa, kun kilautat paikalle Drainmanin.

{

Mallisuoritus

”Tarjous oli erittäin laadukas. Se sisälsi jopa ’viemäröinnin aapisen’, joka kertoi maallikolle, mistä on kyse. Erinomaista. Työn tiedotus hoidettiin hyvin, ja työmiehet tekivät hyvän vaikutuksen asukkaisiin. Loppuraportti oli erittäin informatiivinen ja selkeä, ja siinä esitetty pitkän tähtäimen korjaussuunnitelma (PTS) on arvokas työkalu hallitukselle. Yhteydenpito Drainmaniin toimi hyvin toimeksiannon kaikissa vaiheissa. Mallisuoritus.”

Markku Rehberger,
As Oy Vantaan Maarukanrinne 6

{

Edukseen erottuva kokemus

”Työn tilaaminen oli helppoa. Selkeästi asiansa osaavat ammattilaiset osasivat auttaa asiakastaan. Työn ajankohdan sopiminen oli asiakkaan toiveiden mukainen ja itse työ tehtiin karmeassa kelissä, mutta saimme asiakkaina nauttia hyvällä palveluasenteella varustettujen henkilöiden työn seuraamisesta. Pelkkää positiivista palautetta siis. Drainman ei ollut ainut ko. alalla toimiva yritys, jonka kanssa olemme toimineet, joten suosittelen enemmän kuin mielelläni.”

Petri Kanerva,
Espoo

{

Selkeä raportointi

“Raportti on erittäin hyvä. Siellä annetaan niille linjastoille kuntoluokat ja toimenpidesuositukset, ehdotukset ja mitä pitää milläkin aikavälillä tehdä. Hyvin selkeä.”

Jarno Siren, hallinnollinen isännöitsijä,
Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy

{

Helppo suositella

”Drainmanin toiminta on aidosti asiakaslähtöistä ja aina laadukasta, olen suositellutkin Drainmania jo useasti.”​

Markus Korhonen,
Salaojalinja Uusimaa Oy / Vantaa

{

Ymmärrettävää raportointia

”Palvelu oli asiantuntevaa, työt sujuivat moitteettomasti ja loppuraportit oli tehty asiallisesti sekä ymmärrettävästi.”

Laura Helvilä,
Kiinteistöpalvelu Helvilä Ay / Espoo

{

Hyviä ja nopeita vastauksia

”Teidät valittiin, koska raporttinne ovat olleet selkeitä ja olen aina saanut hyviä ja nopeitakin vastauksia.”

Ossi Kavaja, Tekninen isännöitsijä,
STIO Oy / Helsinki

{

Esimerkillistä asiakaspalvelua

”Aikatalut pitäneet ja sovitut asiat hoidettu hyvin. Myös dokumentointi laadukasta ja tekijät ammattitaitoisia. Asiakaspaveluun panostetaan esimerkillisesti. Voin suositella.”

Niko Laakso,
Myllypuron Kiinteistöhuolto Oy / Helsinki

{

Kaikki yhdellä kertaa

“Loistavaa isännöitsijän näkökulmasta, kun kaikki menee yhdellä kertaa. Varsinkin tilanteessa, missä ei oo ihan tietoa löytyykö kaikki salaojakaivot sun muut, niin Drainmanillahan on loistava palvelu, että he paikallistaa ja kaivaa ne esiin.”

Sami Asujamaa, 10+ Isännöinti Oy

{

Viis kautta viis!

”Se tunne kun tietää, että salaojat on kunnossa ja ränniviemärin tukos on avattu: priceless. Draimanin lasku: varsin kohtuullinen. 5/5, käyttäisin yrityksen palveluita uudelleen, jos tarvetta ilmenee.”​

Sami Pönkänen, asiakas

{

Tieto kulki, sovittu piti

”Tässäpä mainiosti toimiva yritys. Tieto toimenpiteiden sisällöstä ja aikataulusta tuli etukäteen sähköpostiin. Työ tehtiin hyvin ja ajallaan sekä kustannusarvion mukaisesti.”

Kaide Haarma, asiakas

{

Ystävällisiä tyyppejä

”Palvelu oli todella hyvää ja ystävällistä. Kärsivällisyyttäkin tietämätöntä asiakasta kohtaan tuntui riittävään loputtomiin.”​

Kati, asiakas

{

Apu on soiton päässä!

”Otin yhteyttä ensiksi ainoastaan kysyäkseni apua. Ja minua todella autettiin! Ei ollut jälkeen päin kysymystäkään mistä palvelun tilasin kun sen tarve tuli. Kaikki toimi kuten pitikin.”

Laura, asiakas

{

Hyvä hinta-laatu -suhde

“Hinta-laatu -suhde oli hyvä. Koko paketti oli aivan täydellinen. Aikataulu pysyi ihan prikulleen. Drainman antoi asukkaille hyvät infot. Tuli vähän niinkuin yllätyksenä, että saatiin niin hyvä raportti.”

Pelle Lindell

{

Vaikutus tehtiin paikan päällä

”Kilpailutin taloyhtiömme salaoja- ja sadevesiviemärien huollon useammalla yrityksellä. Drainman oli ainoa, joka tuli paikan päälle tutustumaan taloyhtiöömme etukäteen tarjouksen tekoa varten ja samalla kertomaan sekä suosittelemaan mitä toimenpiteitä tulisi tehdä. Saamamme urakkatarjous oli halvimmasta päästä, työ tultiin tekemään ajallaan ja muutenkin huolellisuutta noudattaen. Suosittelen muillekin ja aion jatkossakin tilata salaoja- ja viemärihuollot Drainmanilta.”

Juha, asiakas

{

Tarkastaja saatiin nopeasti paikalle

”Tilasin laajan salaojien kuntotarkastuksen selvittämään rintamamiestaloni tilannetta. Tarkastaja tuli paikalle kahdessa päivässä, raportti saapui seuraavana. Tarkastuksessa löydettiin uusia kehityskohteita, mutta myös sellaisia sadevesijärjestelmiin liittyviä akuutteja ongelmia, joita kuntotarkastuksessa ei edes katsottu. Ehdoton suositus!”

Pauli Kärkkäinen, asiakas

{

Erinomaista viestintää

”Raportti ja muu aineisto oli selkeä ja ymmärrettävään muotoon kirjoitettu. Erityiskiitos Drainman Oy:lle todella hyvästä viestinnästä koko ostopolun aikana!”

Kristian Träskelin,
Asunto Oy Helsingin Ramsinpoukama, hallituksen PJ

{

Kilpailukykyinen hinta

“Valittiin Drainman urakoitsijaksi, isännöitsijällä oli heistä hyviä kokemuksia entuudestaan. Hinta oli kilpailukykyinen. Sen lisäksi meillä oli aika kiire aikataulu ja Drainman vastasi nopeasti tarpeeseen.”

Teemu Rantanen, hallituksen puheenjohtaja

{

Alansa asiantuntijat

”Ovat asiantuntijoita alallaan. Selkeet ja tarpeeksi kattavat raportit salaojien kuntotutkimuksista.”

Tuomas Mustonen,
Molarum Salaojat Oy

{

Muiden kokemukset vakuuttivat

”Kaikki saamamme tarjoukset olivat hinnaltaan hyvin samaa luokkaa, joten hinta ei ollut merkittävässä roolissa valinnassa. Toki työn sisällön kuvaus oli tärkeä, mutta saamanne arviot netissä ratkaisivat. Teillä oli eniten positiivisia kommentteja. Näin ne asiakaskokemukset näyttävät vaikuttavan!”

Asiakas

{

Mallikkaasti sujui

”Työt sujuivat mallikkaasti ja perusteellisesti vaikka yhden rakennuksen yhden sivun salaoja jäi kuvaamatta (5 rakennusta).”

Eino Väisänen,
As Oy Kirstinmaja / Espoo

{

Selkeä ja ymmärrettävä tarjous

“Jo heidän tarjouksensa oli ihan huippu. Se oli selkeä, ymmärrettävä ja lisäksi tarjouksessa tuli ikään kuin viemäröinnin aapinen, joten sen aapisen ja tarjousesittelyn myötä me hallituksen jäsenet ymmärrettiin, mitä tässä ollaan tekemässä ja mitä kaikki termit tarkoittaa. Pystyttiin paremmin näkemään, mitä meille tarjotaan, mitä me maksetaan ja mitä me saadaan.

Markku Rehberger, hallituksen puheenjohtaja

{

Jäi hyvä maku

”Saatiin pyynnöstä todella nopealla aikataululla salaojien kuntotarkastus. Työ oli ammattitaitoista, ripeää ja loppuraportti selkeä ja perusteellinen. Palvelu oli kautta linjan todella ystävällistä ja koko projektista jäi hyvä maku. Varauksettomat suositteluni!”​

Laura Routti, asiakas

{

Luottamus ammattitaitoon

”Luotan Drainmanin ammattitaitoon salaojien ja viemärien asiantuntijana. Erittäin ammattimaista toimintaa ja hyvä palvelu kaikilla Drainmaneilla.”

Pasi Karesto,
Uudenmaan Vaihtolavakuljetus Oy

{

Inhimillistä kohtaamista

”Kaikin puolin olen erittäin tyytyväinen Drainman Oy:n toimintaan. Sain teiltä ammattitaitoista, inhimillistä ja hyvää palvelua. Lämpmästi suosittelen teitä muillekin.”

Tuulikki Tamminen, Lahti

{

Luottamus ammattitaitoon

”Kaikki sujui hyvin ja ripeästi, tekninen asiantuntija oli miellyttävä ja asiakaspalveluhenkinen. Olimme oikein tyytyväisiä työn suoritukseen!”

Satu Ingström, Lahti

{

Perusteellista

”Työ tehtiin perusteellisesti ja ammattitaidolla. Raportti oli kattava.”

Ilkka Kirjonen
Helsinki / As Oy

{

Ystävällistä ja tehokasta

”Hyvä, ystävällinen, asiantunteva ja tehokas palvelu.”

Jarmo
Asiakas, As Oy

{

Toimii kuten pitääkin

”Työ on laadukasta, työt tehdään sovitusti ja raportointi on asiakkaalle selkolukuinen ja laadukas.”

Mika Junni, Realia Isännöinti Oy

{

Mukava porukka

”Ammattitaitoinen, asiansa osaava ja myös asiakaspalveluhenkinen, ystävällinen porukka!”

Anne Eino, Huom!-kiinteistönvälitys

{

Selkeää viestintää

“Se, mikä Drainmanissa ylipäätään vakuutti kilpailijoihin verrattuna on se, että etukäteen on selkeästi sovittu, mitä tulee tapahtumaan, mitä tämä homma pitää sisällään ja sitten on lupaus raportista. Jälkikäteen pääsee katsomaan sitä raporttia ja sekin on asiallinen.”

Valtteri Lindholm